Friday, June 26, 2009

...KeLiK PaSiR MaS...

setelah sekian lama aku tidak pulang ke kampung, akhirnya aku berjaya pulang juge... yeay! malam ni aku balik ke kampung halaman... windu kat sumer... kali terakhir aku balik time rayer cina bulan 1... wahhh.. sedar x sedar da 5 bulan aku x menjenguk famli kt kg eh??? mmm...
semalam da packing sumer brg yg nk d bwk balik,... kain untuk wat baju rayer... baju yg kurung moden yg nk kene alter... baju2 yg x terpakai, wat semak jer lam almari ak, so bwk blik bg kt adik aku pakai... bley la aku beli baju baru ganti bju lama... ngeh3... mmm... semalam juge basuh baju yg setimbun seminggu x basuh... opps... bukan seminggu... 4 hari jer... tapi byk cm seminggu pakai... basuh baju, sidai baju... setel...

da lama x naik ketapi... windu nk naik ketapi... da sthun kot aku x balik kg ngn ketapi... aku jarng naik bas... n aku suke naik ketapi... bcozzz aku ley baring, tdo atas katil... if naik bas kene tdo smbil duduk.. penat n lenguh 1 badan...



ni bukti tiket ketapi mlm ni, kol 8.30 mlm ni... huhu... blik keje trus ke k.l sentral... naik bas n lrt sudah... nk pg ngn kete jem ptg2 ni org balik keje...

ya! aku rindu masakan mak aku... da siap tempah awal2 suh mak aku masak gulai kari ayam... sangat besh... makan ngn budu n ulam timun... nyum2... sedapnyer....

nik amirul harith... windu nk jumpe die... mesti da besar budak ni... sambut kedatangan cikyu ye?

p/s: doakan aku slamat pegi n balik

No comments:

Post a Comment