Wednesday, July 01, 2009

...am got flu... (H1N1)??? OMG

hari ni da msuk hari ke 6 aku kene flu... x larat dowh... asik bersin jer... mucous pon banyak lam idung ni... dak2 ofis suh m.c jer.. takot berjangkit ngn diorg... biase aku selsema resdung ni kejap je ok... bile makn ubat citrizine zyrtec trus sembuh.. tapi kali ni lama lak demam nyer... da la mcm2 ubat da mkn kali ni... ngan anti biotiknyer...2 jenis ubat flu... siap ngn vit C lg doktor bagi,... tapi still x sembuh2... rase cm nk amik m.c sminggu jer...cmner nk wat keje asik demam je ni??? mmm .... da lama aku x demam cenggini... ni budu punye pasal la ni... aku pon satu... ketegak... mama da larang jangan makn budu, aku makan gak... kempunan dowh... da lame gler x mkn budu... huhu... tapi....ni la akibatnyer... da tau ad resdung n alergi ngn budu, ketegak makan gak... padan muke aku... tapi pelik la flu kali ni... risau gak... H1N1 ker??? errrrr... nauzubillah... mintak djauhkan la... lgpon, seingat aku, xde plak aku ke luar negara, pg mexico ke, taiwan ke,.... setakat sempadan Thailand tu ad la...tu pon kejap je pg anta abg ak ke umh mentuanyer, x smpai sejm pon... so, memg sah la...."BUDU' punca aku resdung truk ni... tobat x mo mkn budu g... wa wa wa.... aku nk sihat.... :(

No comments:

Post a Comment