Saturday, May 02, 2009

TeNgkAr LidAh laGiii...


aduih...penat laaa...asik tengkar lidah...selisih pendapat...saling nk menang...saling nk mendominasi diri masing2...sape yg salah dalm hal ni act?? aku pn jadi konpius...

memang la isteri kene ikut ckp suami bile da bergelar istri...mslh nye aku bukan isteri die lagi...da nk mendominasikan dirinya as a family leader...rase terkongkong...tertekan gak la...kene ikut segala kehendak die...mslhnye if ap yg die nk ak ley tunaikn xpe gak...ni bende yg memg ak sush nk ubah...bygkn aku ni kulit agak gelap...die nk ak cerah cm die...aduihh..masakla ak nk rendam clorox badan ak ni jadi putih...nasib badan la jawabnya...

n die memg nk ak wat tu wat ni...ubah tu ubah ni...memang die nk ak jd lebih baik (walaupun ak da ckp baik da skrg ni...heheh..pasan lak)...tapi perlukan masa la u chnage sume tu...n pelukan duit gak...huhu

ye la...aku da bli baju yg agak 'fit' la...xkn nk buang gitu jer kan?syg dowh...pastu nk kene bli baju labuh tutup bont'' pelukan duit gak kn?

..mmmm...mengeluh panjang aku ngn die ni...

tp nk wat cne kn...hati da sayng...redo je la...

No comments:

Post a Comment